Monday, November 20, 2023

Susu C2Joy

Risau dengan keadaan Anda sekarang yang mudah demam, tidak sihat, batuk berpanjangan, selesema serta mudah dijangkiti penyakit tetapi lambat pulih?.


Demam dapat dikesan melalui kenaikan takat suhu tetap badan.
GEJALA IMUN LEMAH



Batuk berlaku apabila sesuatu mengganggu saluran udara dan merangsang saraf badan yang kemudian menghantar mesej ke otak.
BATUK - Antara Gejala Imun Lemah

Tahukan Anda ?

Kebanyakkan individu samada bekerja sendiri, dipejabat atau bekerja dirumah selalu merungut badan letih, lesu dan lemah. Meeka juga megalamai masalah penyakit yang lambat pulih.  Ia merupakan faktor-faktor turunnya imuniti badan dan antara tanda-tanda atau gejala imun lemah ada seperti berikut:-

GEJALA IMUN LEMAH
  • Kerap batuk & Selesema
  • Mudah demam & senang dijangkiti penyakit
  • Sering letih & lesu
  • Luka lambat pulih
  • Stamina menurun

Risau dengan keadaan sekarang yang mudah untuk dijangkiti penyakit?
GEJALA IMUN LEMAH


JANGAN RISAU!

Kini ada penyelesaiannya!

C2JOY SUSU KOLOSTRUM TERBAIK

THE BEST OF MOTHER NATURE


Khasiat C2Joy
Nutrisi lengkap untuk tubuh badan 

APA ITU C2JOY ?

C2JOY IALAH GABUNGAN SUSU KOLOSTRUM, SUSU KALSIUM DAN SUSU SKIM.

C2JOY diproses dengan menggunakan kolostrum lembu (Bovine Colostrum) yang diambil seawal 6 jam pertama untuk memastikan kualiti kolostrum dan kandungan Immunoglobulin G mencapai 2.25% dalam setiap sachet.

Kolostrum sangat penting dalam meningkatkan sistem ketahanan badan (imunisasi). Kolostrum C2JOY diambil dari NEW ZEALAND, diproses di Malaysia dan dikongsikan kepada semua.


Kolostrum terbukti & merupakan salah satu bahan pemakanan yang terbaik dalam mencegah penyakit
C2JOY MENGGUNAKAN KOLOSTRUM GRED A 

APAKAH KOLOSTRUM ?

KOLOSTRUM ialah cecair pra susu yang terhasil setelah mamalia betina melahirkan anak. Kolostrum hanya terhasil dari saat pertama melahirkan sehingga 48 jam sahaja. 

Kolostrum dapat dikategorikan kepada 4 gred mengikut tempoh masa penghasilan kolostrum.

GRED A : 0-6 JAM 

GRED B : 6-12 JAM

GRED C : 12-24 JAM

GRED D : 24-48 JAM

C2JOY MENGGUNAKAN KOLOSTRUM GRED A UNTUK MEMASTIKAN KANDUNGAN IMMUNOGLOBULIN G PALING TINGGI.

C2joy merupakan Susu minuman kesihatan (susu lembu asli) dari New Zealand diperkaya dengan gabungan KOLESTRUM GRED A & KALSIUM TRUCAL D7. Tiap sachet mengandung 300 mg IgG dan 600 mg TruCal (kalsium semulajadi).

Kedua-duanya adalah 100% NATURAL & tidak dicampur dengan bahan lain seperti pewarna, bahan kimia & lain-lain.

APA ITU KOLUSTRUM?

  • Kolostrum terbukti merupakan salah satu bahan pemakanan yang terbaik dalam mencegah penyakit,
  • Kolostrum C2Joy adalah KOLESTRUM GRED A. Ia dihasilkan dari cairan pra susu lembu betina selepas melahirkan anak sehingga 48jam.
  • Kolostrum lembu ini adalah kolostrum yang paling mirip dengan kolostrum manusia dan 4 kali ganda kaya dengan faktor imunisasi.

FUNGSI KOLUSTRUM ;

  1. Membantu bagi meningkatkan sistem imunisasi badan yang dicipta secara semulajadi untuk menyembuh diri sendiri.
  2. Membantu meningkatkan keberkesanan sistem antibodi dan memberikan faktor pertumbuhan yang optimum kepada manusia khususnya bayi.
  3. Membantu dalam melindungi manusia daripada pendedahan terhadap jangkitan penyakit, memberikan tenaga dan juga kesihatan.
  4. Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan yang dicipta secara semulajadi untuk menyembuh diri sendiri
  5. Mempunyai sifat terapi yang penting dalam rawatan auto imunisasi, alergi, kudis, gout, selsema dan lain- lain penyakit berkaitan pernafasan
  6. Berkesan dalam meningkatkan sistem imunisasi badan yang dicipta secara semulajadi untuk menyembuh diri sendiri
  7. Membantu membaiki sistem immunisasi badan, membasmi virus & bakteria, mempercepatkan proses penyembuhan sel sel badan manusia, membakar lemak badan yang berlebihan, meningkatkan kekuatan tulang & otot, memperlambatkan proses penuaan & awet muda.


rtindak sebagai perisai dalam badan
Kandungan KOLESTRUM GRED A & KALSIUM TRUCAL D7 bertindak sebagai Imuniti dalam sistem pertahanan dan kekebalan tubuh badan yang menjaga seluruh sistem tubuh badan


TruCal ® D7  didalam C2JOy bukan Sebarang Kalsium.

Kalsium Trucal D7 di dalam susu C2JOymerupakan salah satu tunjang daripada 2C (Colostrum + Calcium) dan ia adalah ekstrak kalsium terbaik & bermutu tinggi, sangat bermanfaat untuk kekuatan tulang dan gigi.

Fungsi Calcium (TruCal)

  • TruCal ® D7 menyediakan sumber biologi dalam mineral susu yang mudah diserap dan fisiologi untuk pembentukan tulang dan mineral
  • TruCal ® D7 membantu dalam pembentukan keseimbangan optimum antara sumber kalsium dan mineral penting lain untuk kesihatan dan kekuatan tulang
  • TruCal ® D7 terbukti lebih berkesan dalam peningkatan kekuatan dan kepadatan tulang berbanding susu kalsium premium yang lain.
  • TruCal ® D7 adalah formulasi unik yang boleh digunakan dalam pelbagai medium untuk membantu individu mengoptimum dan mengekalkan tulang yang kuat dan sihat.
  • TruCal ® D7 terbukti lebih berkesan daripada sumber kalsium biasa dalam mengelakkan kehilangan tulang dan membina tulang yang kuat dalam kajian klinikal dengan badan manusia selama 6 minggu.
  • TruCal ® D7 merupakan formulasi yang dipatenkan oleh Glanbia Nutritionals. Ianya merupakan ekstrak segala mineral dan kalsium susu terbaik dari New Zeland dan mempertingkatkan efisiensi C2Joy ke atas kesihatan badan manusia tanpa perlu jangka masa yang lama atau kuantiti yang banyak.
Kalsium Trucal D7 adalah merupakan ekstrak kalsium 100% daripada susu
Kalsium Trucal D7 adalah merupakan ekstrak kalsium 100% daripada susu


TruCal ® D7 merupakan formulasi yang dipatenkan oleh Glanbia Nutritionals
TruCal ® D7 merupakan formulasi yang dipatenkan oleh Glanbia Nutritionals

Kalsium Trucal D7 adalah merupakan ekstrak kalsium 100% daripada susu, inilah kelebihan ketara Susu C2Joy berbanding susu-susu lain di pasaran, yang kebanyakannya menggunakan ekstrak kalsium daripada cengkerang dan tulang. Oleh kerana itu, di kotak C2Joy juga turut dilampirkan logo Trucal D7.

Testimoni di bawah adalah pengalaman anak penulis, Firdaus yang Patah Tulang Peha akibat kemalangan motorsikal. Alhamdulillah selepas konsisten amalkan C2Joy selama 3 bulan sudah dapat berjalan dan bekerja semua seperti biasa. Segalanya dengan izin Allah. Jom ikhtiar dengan C2Joy!


C2Joy mendapat permintaan tinggi
Ramai pengguna C2Joy




Pengalaman patah tulang
Keadaan ketika 2 hari selepas kemalangan


Kemalangan motorsikal
3 minggu selepas kemalangan 

Alhamdulillah selepas konsisten amalkan C2Joy selama 3 bulan sudah dapat berjalan dan bekerja semua seperti biasa.
Firdaus terkini, Segalanya dengan izin Allah. Jom ikhtiar dengan C2Joy!

Jika mahu kekal sihat fizikal dan mental, peliharalah kesihatan tubuh badan kerana menjaga kesihatan tubuh badan adalah tanggungjawab diri sendiri. Kini anda boleh memiliki kesihatan yang baik dengan membekalkan nutrisi lengkap untuk tubuh badan dengan pengambilan susu C2joy hari ini juga!. 


Saya Nak Cuba Sekarang!









No comments:

Post a Comment